nè1

A sicurità di l'apparecchi domestici diventa sempre più impurtante per tutti.Per assicurà a sicurità di l'electricità, sò stati prudutti ogni tipu di dispusitivi chì ponu rompe u circuitu.Includenu dispositivi di prutezzione di surge, parafulmini, Dispositivi di corrente residuale (RCD o RCCB), protettori di sovratensione.Ma tutti ùn sò micca chjaru ciò chì hè a diffarenza trà sti tipi di dispusitivi di prutezzione.Avà diceremu a diffarenza trà protettore di sovratensione, parafulmini, protettore di fuga di corrente, protettori di sovratensione.Spergu chì pò esse utile à tutti.

1. A Differenza trà Surge Protector è Air Break Switch

(1).Surge Protector

A Differenza trà Surge Protector (2)

Dispositivu di prutezzione di surge (SPD), cunnisciutu ancu "protettore di fulmini" è "arrestatore di fulmini", hè di limità a surge generata da una forte sopratensione transitoria in i circuiti elettrici è e linee di cumunicazione per prutege l'equipaggiu.U so principiu di funziunamentu hè chì quandu ci hè una surtensione istantanea o una sovracorrente in a linea, u protettore di surge s'accenderà è scaricarà rapidamente a surge in a linea in terra.

I sfarenti dispusitivi di prutezzione ponu esse classificati in dui tipi: protettore di surge di putenza è protettore di surge di signale.
i.Protettore di surge di putenza pò esse un protettore di surge di u primu livellu, o un protettore di surge di u sicondu livellu, o un protettore di surge di u terzu livellu, o un protettore di u quartu livellu secondu a capacità diversa di a stessa capacità.
ii.I protettori di surge di signale ponu esse classificati in categurie: protettori di surge di segnu di rete, protettori di surge video, monitoring di protettori di surge tri-in-one, protettori di surge di segnu di cuntrollu, protettori di surge di signal d'antenna, etc.

(2)Dispositivu di corrente residuale (RCB)

singjisdg5

RCD hè ancu chjamatu interruttore di fuga di corrente è Interruttore di corrente residuale (RCCB).Hè principarmenti utilizatu per prutege l'equipaggiu da difetti di fuga è scosse elettriche persunale cun periculu fatale.Havi funzioni di prutezzione di sovraccarichi è di cortu-circuit è pò esse usatu per prutege u circuitu o u mutore da a sovraccarica è u cortu circuitu.Pò esse ancu usatu per a cunversione pocu frequente è l'iniziu di u circuitu in cundizioni normali.

Ci hè un altru nome per u RCD, chì hè chjamatu "Residual Current Circuit Breaker" chì detecta a corrente residuale.Hè principarmenti divisu in trè parti: l'elementu di rilevazione, u mecanismu di amplificazione intermedia è l'attuatore.

Elementu di rilevazione - sta parte hè qualcosa cum'è un trasformatore di corrente di sequenza zero.U cumpunente principale hè un anellu di ferru (bobina) impannillatu cù fili, è i fili neutri è vivi passanu per a bobina.Hè adupratu per monitorà u currente.In circustanze normale, ci sò un filu neutru è un filu vivu in a bobina.A direzzione attuale in i dui fili deve esse opposta è a magnitudine attuale hè a stessa.Normalmente a somma di i dui vettori hè zero.S'ellu ci hè una fuga in u circuitu, una parte di u currente scapperà.Se a rilevazione hè realizata, a somma di i vettori ùn serà micca zero.Una volta rileva chì a somma di i vettori ùn hè micca 0, l'elementu di deteczione passà stu signalu à u ligame intermediu.

Meccanisimu di amplificazione intermediu - u ligame intermediu include amplificatore, comparatore è unità di viaghju.Quandu u segnu di fuga da l'elementu di rilevazione hè ricevutu, u ligame intermediu serà amplificatu è trasmessu à l'attuatore.

Meccanisimu di attuazione - stu mecanismu hè cumpostu di un elettromagnete è una leva.Dopu chì u ligame intermediu amplifica u signale di fuga, l'elettromagnete hè energizatu per generà forza magnetica, è a palanca hè succhiata per compie l'azzione di trip.

(3) Protettore di sovratensione

Protettore di sovratensione

U protettore di sovratensione hè un apparecchiu elettricu protettivu chì limita l'overtensione di u lampu è a soprav-voltage operativa.Hè principarmenti utilizatu per prutege l'insulazione di l'equipaggiu elettricu cum'è generatori, trasformatori, vacuum switches, bus bars, motors, etc. da danni di tensione.

2. A Differenza trà Surge Protector, RCB è Protectors Overvoltage

(1) A Differenza trà Surge Protector è RCD

i. RCD hè un apparecchiu elettricu chì pò cunnette è disconnect u circuitu principale.Hà e funzioni di prutezzione di fughe (scossa elettrica di u corpu umanu), prutezzione di sovraccarichi (sovracarga), è prutezzione di cortu circuitu (cortu circuitu);

ii.A funzione di u protettore di surge hè di prevene i fulmini.Quandu ci hè un lampu, prutege i circuiti è l'equipaggiu elettricu.Ùn cuntrolla micca a linea si assiste à a prutezzione.

Quandu ci hè un cortu circuitu o una fuga o un cortu circuitu à a terra in u circuitu (per esempiu, quandu u cable hè rottu, è u currente hè troppu grande), RCD viaghja automaticamente per evità di brusgià u circuitu.Quandu a tensione aumenta subitu o fulmine, u protettore di surge pò prutege u circuitu per evità l'espansione di a gamma.U protettore di surge hè qualchì volta chjamatu un parafulmine in a vita di ogni ghjornu.

(2) A diffarenza trà Surge Protector è Over-voltage Protector

Ancu s'ellu tutti anu una funzione di prutezzione di sopratensione, u protettore di surge pruteghja contru i periculi causati da l'alta tensione è l'alta corrente causata da i lampi.U protettore di sovratensione prutege contr'à i periculi causati da fulmini o tensione di rete eccessiva.Per quessa, l'over-voltage è over-current causatu da i lampi sò assai più dannusu di quellu causatu da a rete elettrica.

RCD cuntrola u currente solu senza cuntrollu di a tensione.Aghjunghjendu e funzioni di prutezzione di surge è prutezzione di sopratensione, un RCD pò prutege u currente è a tensione in modu chì pò evità l'aumentu bruscu anormale di corrente è tensione chì dannu l'omu è l'equipaggiu.


Tempu di pubblicazione: 17-sep-2021