nè1

Comu tutti sapemu, a Cina hè diventata un mercatu impurtante per i principali pruduttori di marchi elettrici, chì furnisce una guaranzia affidabile per a so stabilità è a crescita di l'affari.Basatu annantu à questu, tutti i pruduttori di marca elettrica mainstream anu stallatu fabbriche in Cina, in particulare ABB, Schneider è Siemens.

Più di 80% di i prudutti venduti da queste marche in u mondu venenu da fabbriche cinesi.In l'ultimi 30 anni, a Cina hà accumulatu un gran numaru di fabbriche di fabricazione di prudutti elettrici.Parechje di sti fabbriche sò OEM o furnisce pezzi à i fabricatori di marca.À u listessu tempu, sti fabbriche pruducenu è vendenu ancu i so prudutti di marca, chì sò assai populari A qualità ùn hè micca inferjuri à i prudutti di marca internaziunale di prima linea, ma u prezzu hè assai favurevule.
In l'ultimi deci anni, Elemro Group hà accumulatu un gran numaru di tali clienti è fornitori, è hà righjuntu una relazione di cooperazione bona è stabile cun elli.Basatu annantu à questu, Elemro Group integra queste risorse d'alta qualità per furnisce i prudutti è servizii elettrici OBM / OEM / ODM per i clienti in u mondu.

Elemro Group hà una piattaforma di e-commerce verticale (situ web cinese: www.elemro.com.cn) in u campu di l'equipaggiu elettricu è cumpunenti elettronichi.Elemro hè un distributore, rivenditore è fornitore autorizatu di diverse marche elettriche famose, cum'è Schneider, ABB, Siemens, Chint, Delixi, Delta, Omrom, Phoenix Contact, ecc. marche internaziunali.Semu un rivenditore d'oru ABB.

U Gruppu Elemro hà ancu e so fabbriche di fabricazione OBM induve pruducia cumpunenti di distribuzione di bassa tensione, cumpunenti elettrici, equipaghji di furnimentu di energia elettrica è prudutti d'automatizazione industriale.A nostra fabbrica hà una larga gamma di prudutti chì include interruttore di circuitu d'aria (ACB), interruttore di circuitu stampatu (MCCB), interruttore di circuitu miniatura (MCB), interruttore di circuitu di dispersione di terra (ELCB), interruttore di circuitu di corrente residuale (RCCB), sezionatori di interruttore, Interruttore di trasferimentu automaticu di alimentazione duale, interruttore di cuntrollu è protettivu, detector di monitoraghju di u focu elettricu, modulu di illuminazione intelligente, contactor AC, relè di sovraccarico termico, protettore di sovratensione, misuratore di potenza intelligente, trasformatore di corrente, sensore, condensatore, inverter, convertitore di frequenza, altri bassi. prudutti di tensione, etc.

Dopu anni di sviluppu, ELEMRO hà righjuntu assai cuuperazioni cù marchi elettrici cunnisciuti internaziunali è cinesi, furmendu un sistema cumpletu di supply chain, serve i clienti in Cina è in u mondu.

A nostra attività (1)
I nostri affari (2)

Tempu di Postu: Settembre 10-2021