nè1

Prutezzione di fulmini di ogni cumpunente di a turbina eolica:

 

1. Lama:A pusizione di a punta di a lama hè soprattuttu colpita da i lampi.Dopu chì u fulmine colpisce a punta di a lama, una grande quantità d'energia hè liberata, è u forte currente di fulmine face chì a temperatura in l'internu di a struttura di a punta di a lama aumentà bruscamente, è l'acqua vaporizes è si dilata quandu hè riscaldata, risultatu in una grande quantità di energia.A forza meccanica pruvucarà a struttura di a punta di lama per scoppia è dannu, è l'altru hè l'onda sonora enormi causata da u fulmine, chì pruvucarà danni d'impattu à a struttura di a lama.

Metudu di prutezzione di i fulmini: riduce l'impedenza interna di a struttura di l'ughjettu colpitu, formate un caminu à a terra, aghjunghje fibra di carbonu cù una bona conduttività elettrica è un pesu ligeru à u materiale cumpostu di l'airfoil nantu à a pala, è installate un receptore di fulmini à a punta. di a lama, attraversu u cable è a lama.Cunnessione Flange, è tandu u hub hè culligatu à a reta di a terra attraversu u filu di terra in a torre per furmà un canali di fulmini.

2. Diversi cabinetti in a cabina:

Linea di alimentazione di u generatore: prutezzione di fulmini à trè livelli per l'alimentazione elettrica, (690V, 380V) parafulmini di tipu interruttore per u primu livellu, parafulmini 80KA chì limitanu a tensione per u sicondu livellu, è tipu 40KA di limitazione di tensione per u terzu livellu. .Parafulmine.

Armadiu di cuntrollu di pitch: u modu di alimentazione TN-S hè generalmente utilizatu, cusì un parafulmini trifase 100KA / parafulmini monofase 100KA / parafulmini DC 24V / parafulmini di cuntrollu di coppia ritorta deve esse installatu à a linea entrante.

Sala di cuntrollu: 100KA arrester di fulmini hè stallatu nantu à a linea di entrata UPS da a sala di cuntrollu in u fondu di a torre à a sala di cuntrollu di a sala di motori.

3 Armadiu di l'equipaggiu in fondu:

Installa 40KASPDà l'uscita UPS
Installa un 40KASPDprotettore di sovratensione da u cunvertitore à l'estremità di u rotore di u generatore di uscita di a sala di motore è installate un 100KASPDprotettore di surge di putenza nantu à a linea entrata
Installa un 40KASPDprotettore di sovratensione da l'armadiu cunnessu à a griglia à a presa di rotore di u generatore, è installate un 100KASPDprotettore di surge di putenza nantu à a linea entrata.
Installa 20KASPDparafulmine di potenza per diverse linee di strumenti secundari.

 

浪涌保护器

 

 

SISTEMA SPD


Tempu di post: Apr-20-2022