nè1

A nostra propria fabbrica hè specializata in armadi è scatuli di integrazione di u sistema, cumpresi armari di distribuzione di energia di bassa tensione, armarii di cuntrollu industriale è automatizazione è l'ultimi armarii di distribuzione di energia solare fotovoltaica DC è armari di cuntrollu chì sò largamente usati in l'industria petrolifera è energetica, a fabricazione industriale, a custruzione. industria, immubiliare, etc.

I cumpunenti è l'accessorii utilizati in i prudutti d'integrazione di u sistema includenu cumpunenti elettrici di bassa tensione AC è DC pruduciuti da a nostra propria fabbrica, è ancu i prudutti di ABB, Schneider, Siemens è altre marche famose, cumprese interruttori di circuiti, convertitori di frequenza, avviatori dolci , Moduli PLC è altri prudutti.Inoltre, a nostra sucietà pò ancu furnisce i prudutti è e soluzioni di almacenamiento di energia.
Questi prudutti sò stati esportati è spediti à i nostri clienti stranieri, è anu ricevutu elogi unanimi da elli.Sè vo avete esigenze simili di produttu, benvenuti à cuntattateci.

 

Scatola di distribuzione di energia

SI CABINET

INTEGRAZIONE DI SISTEMA

 


Tempu di Postu: Dec-21-2022